Google Tradutor
Search

Display results as :

Rechercher Advanced Search

BITCOIN PRICE
MAKE YOUR EXCHANGE HERE
Latest topics
» [NEW][REFBACK]steelbusiness.biz - Min 10$ (0.15% - 0.20% hourly; principal back anytime) RCB 60% P.M.,PY ,ADV
Yesterday at 21:20 by Admin

» [REFBACK]novocsl.co.uk - Min 1$ RCB 50% PM, PY, ADV, OkPAY (2.5% DAILY FOREVER)
Yesterday at 20:20 by Admin

» [PAYING]dailycoins.io - 7.0%/10% Diariamente para siempre/ forever
Yesterday at 20:17 by Admin

» [NEW][REFBACK]traveladvisors.ltd - Min 10$ (4.5% 20% daily for 30 days) RCB 60% P.M.,PY ,ADV
Yesterday at 20:15 by Admin

» [NEW][REFBACK]intelligent-gold-fund.com - Min 3$ 11% 15% FOREVER RCB 50% P.M., PY ,ADV
Yesterday at 20:12 by Admin

» [NEW][REFBACK]hourlytop.com - Min 5$ (RCB 50% P.M.,PY ,ADV)
Yesterday at 20:10 by Admin

» [NEW][REFBACK]forevu.biz - Min 10$ (Various Plans)(reembolso 5$) RCB 60% P.M,PY ,ADV
Yesterday at 20:09 by Admin

» [NEW][REFBACK]flyprofit.net - MIn 1$ (10,5% to 17% an hour, for 10 hours) RCB 50% P.M.,PY ,ADV
Yesterday at 19:52 by Admin

» Mgcash.com | high epc&cr | net15/bi-weekly| web&mobile&innovative lockers | 24/7 sup
Yesterday at 17:10 by NemMG

» [PAYING] likesjungle.com - $0.10 min. PerfectMoney
Yesterday at 16:07 by ermak

» [PAYING][REFBACK]vixice.com - get 100 Gh/s for free!
Yesterday at 13:11 by Admin

» [NEW]Bithonest.biz - min 0.001 BTC 11%/30% Daily forever
Yesterday at 12:25 by Admin

» [NEW][REFBACK]bitexplosion.io - Min 0.001 BTC 10% 15% daily interest forever (RCB 50% P.M.,PY ,ADV)
Yesterday at 11:06 by Admin

» [PROBLEMS]hourmining.com - MIN 10$ HOURLY FOR 48/120 HOURS (RCB 50% P.M. ,PY ,ADV
Yesterday at 11:00 by Admin

» [NEW]demixmine.com - 5 Gh/s free as a start-bonus
Yesterday at 9:50 by Admin

Social bookmarking

Social bookmarking Digg  Social bookmarking Delicious  Social bookmarking Reddit  Social bookmarking Stumbleupon  Social bookmarking Slashdot  Social bookmarking Yahoo  Social bookmarking Google  Social bookmarking Blinklist  Social bookmarking Blogmarks  Social bookmarking Technorati  

Bookmark and share the address of Forum NeverClick - Make Money Online - RefBack Offers on your social bookmarking website

SSL Certificate
ATTENTION: The SLL certificate has been installed, leaving some images of the forum unadjusted, especially in non-https hosting. The images of the profile signatures should be hosted on htpps sites Also the address of the forum become to be https.. SSL Certificates are small data files that digitally bind a cryptographic key to an organization’s details. When installed on a web server, it activates the padlock and the https protocol and allows secure connections from a web server to a browser. Typically, SSL is used to secure credit card transactions, data transfer and logins, and more recently is becoming the norm when securing browsing of social media sites.
Contador de visitas
Free counters!

Equipa CEX

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Go down

Re: Equipa CEX

Post by turbopt on Sun 29 Jun 2014 - 12:39

Estou a ver é que isto foi um investimento fracassado, não há novidades. Nunca mais um pm sequer

turbopt

View user profile

Back to top Go down

Post by Admin on Sun 29 Jun 2014 - 12:58

eu reparei nisso logo ao inicio,
pois como este post nao era meu e desde o principio que nao vi muitas explicaçoes de ganhos deste sitema,
tentei ajudar o sturgis,com 4 dollares e tal,mas depois de ver que nao valia a pena pois os ganhos eram minimos desisti,
o certo é que nunca mais vi o $ que la investi,
e ate pensei que o sturgis seria mais confiavel,pois ele sabe que investi o $ e nunca o devolveu,mas prontos siga em frente.

mas é como dizes nao da noticias aos meses,
e ate estou um pouco desapontado ,mas pode ter havido algum problema com ele,
eu penso que sera mesmo falta de interesse por este post que ele fez.

agora eu ate nem me importo de ficar sem os 4 dollares que investi,
mas quem se importar do $ que investiu deve contactar com ele,
pois eu nao tenho nada a ver com isto.

e penso tambem que ele teve um pouco de falta de consideraçao por que o ajudou tambem,

Admin
Admin

View user profile https://neverclick.portugueseforum.net

Back to top Go down

Post by turbopt on Thu 2 Oct 2014 - 17:14

Não morro por 3dolares, mas queria os de volta como é obvio

e a minar a 1Gh como estava, tem ganhos consideraveis, falta de respeito por quem o ajudou no principio

turbopt

View user profile

Back to top Go down

Post by sturgis on Sun 30 Nov 2014 - 13:22

turbopt wrote:Não morro por 3dolares, mas queria os de volta como é obvio

e a minar a 1Gh como estava, tem ganhos consideraveis, falta de respeito por quem o ajudou no principio

Olá a todos, estou de volta ao fim de muito tempo., o site tornou-se SCAM portanto todos perdemos, fui um dos que perdeu também, desde já as minhas sinceras desculpas independentemente de saber que as desculpas nao se pedes mas sim evitam-se.

O que posso fazer é o seguinte esses $3 que te referes turbopt tenho todo o gosto de te devolver amigo, assim que receber do clixsense que está quase. Aqui ninguem engana ninguem pelo menos da minha parte Very Happy

Espero que se encontrem bem. Vou passar este tópico para SCAM's tendo em conta que é isso que ele é!!

Cumps

View user profile

Back to top Go down

Post by zeze on Sun 30 Nov 2014 - 16:58

Eu também perdi 2$..

zeze

View user profile

Back to top Go down

Post by sturgis on Sun 30 Nov 2014 - 23:34

Eu perdi mais que todos vocês, sites scammers são assim.

Mais uma vez lamento...

View user profile

Back to top Go down

Page 3 of 3 Previous  1, 2, 3

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics